5 Romance Movies

11

Written on 3:59 AM by Amilrash

Tag ni aku terima dr ajwin ajeera..... ni first time aku kena tag kalu korang nak tau... kalut tak tau pe2 ni... kalu ader silap arap maaf ler..


1. You have to point out 5 romantic movies that you would love to share with your loved ones.

2. It doesn't have to be in order... as long as you love the movie, it will be fine.
3. You have to tag another 5 person to answer this tag.

Ni la antara muvee romantik yg aku minat... sumer hindustan... aku sebenarnyer minat muvee ttg race, seram and sains fiksyen :) tp kalu yg romantik kebanyakkan hindustan jer ler yg aku penah tgk hehehe.. ader gak tgk omputih skit2.. nak bohong2 minat omputih semua kang takut doser hehehe (korang jgn kte aku mat jiwang plak k :)).. antaranyer ialah:)


ha yg ni aku br tgk 2 mggu lepas kot kat alamnda... em cite ni mengisahkan sorang laki cr bini die yg disedut msk dlm sebuah bertajuk "inkheart" (sbnarnyer bkn citer romantik pun huhu)... cari punyer cari akhirnyer jumper ler selepas tempuh pelbagai dugaan,,, kalu korang nak tau ngan lebih lanjut lg korang kene ler lihat sndiri... kui kui :)

Citer ni aku rasa x yah explain ler erk... aku gerenti korang sumer dah tgk :)....



ni ler yg aku ckp citer hindustan tu... ( ni sebilangan kecil je tau:)) em kalu korang nak tau.. filem kuch2hota hai ader ler filem yg membawa aku minat menutun filem hindustan lainnnn.... aku sgup pecah tabung pi beli video tape tau (dulu2 pakai tape la bkn vcd tau) ngan kwn aku... smpai aku kene marah ngan tokeh tu sebb byk soal tanyer jln nak blik umah plak... hahaha lawak lawak:)


Skeian terima kasih...

BTw aku nak tag:

1. nazra~

2. »][«n¤nØt_§ka|Ørz»][«

3. ✖cikin✖

4. meh kongsi

5. cool style graphics

selamat mencuber:)




If you enjoyed this post Subscribe to our feed


11 Comments

  1. Ajwin Ajeera |

    hehe
    comel gile lelaki minat hndustan..

     
  2. Anonymous |

    nak wat camner... membesar dalam suasana camtuh hehee:)

     
  3. Ajwin Ajeera |

    eh,
    samala.
    awin kcik2 lg dh ikut mama tgk hndustan.
    hee

     
  4. Anonymous |

    yer ker:)ni kalu suh nyayi lagu industan ni mesti ingat satu2 ni hehe.. tp memang syok citer kuch2 hota hai kan.. leni duk minat tgk wayang n mancing plak...

     
  5. Umi Nazrah |

    huhuhu minat industan lak eh..

     
  6. Anonymous |

    skarang dan beralih ke lain plak... :)minat citer sains fiksyen huhu

     
  7. cikin mohd |

    kompen incik neh suke tgk hindustan

    salute ar bro!!!

     
  8. Ajwin Ajeera |

    tau xpe.
    lagu dia dh la byk best.
    pastu klu tgk,sure nangis punyela..

     
  9. Anonymous |

    tang lagu sedap tu sy sokong tp tang nageh tu tak sokong hehehe.,. hampir2 nangeh tu ader ler hahaha

     
  10. Ajwin Ajeera |

    ececeh..
    lelaki mmg ego!!!

    :p

     
  11. Anonymous |

    sy takder muto ego :) biler leh sy blanjer awk mcD erk huhu

     

Post a Comment