Mari Peningkan Kepala Anda!!

0

Written on 3:38 AM by Amilrash

Ader sesaper leh bg tau yg maner hujung nyer n yg maner pangkalnyer??? dah 2 ari sy tak leh lag jawapanyer nih!!! HELP ME!!!



Hukuman Gantung!!

2

Written on 11:26 PM by Amilrash




ni ler akibat wat salah... so sesaper rasa yg nak wat salah tuh baik pk 5 kali dulu... sesal kemudian tak berguna lagi.. em kalau la kat malaysia wat hukuman cengini tentu malaysia akn aman,...em renung2 kan lahhhh..... kalu tak silap sy ni kes rogol nihhh

Cat Murder

3

Written on 2:04 AM by Amilrash

manusia kejam... kalu aku dpt pompuan ni aku debik ler jawab nyer.. geram siot



Wanted!!!

2

Written on 2:55 AM by Amilrash

Nih dida.... :)

Wanted!!!

2

Written on 2:46 AM by Amilrash


Gades Hapening wakaka :)



Kena Gigit Dek Jerung!!!

2

Written on 10:59 PM by Amilrash

kena bite dek jaw hahaha.. tu lah org suruh mandi kat umah tak nak... gatai ngat pi mandi kat pantai.. kang dah berparut badan,,, ni dah turun 10,000 hantaran hahaha

Tertusuk Besi!!!

7

Written on 9:07 PM by Amilrash

Bdk still idup lagi selepas tertusuk besi.. kesiannyer sib bek tak kena organ yang penting2...
isk rase ngilu ler plak tenung gambar nih lame2... :(

Cantiknyer!!!!

8

Written on 6:35 AM by Amilrash









Big Giant!!!

0

Written on 6:49 PM by Amilrash




Binatang ni sume saiz XXL... wah seram tul huhuhu

Makanan Eksotik

0

Written on 2:47 AM by Amilrash


Entah per raser nyer erk... ntah2 rasa cam conie dog kot hahahaha :)

Rumah Untuk Dijual

4

Written on 3:53 AM by Amilrash


Saper2 yg berminat bleh la kontak aku...
Rege : 200,0000.00 Rupiah
:)

Berita Tergempar Alam !!!!!

8

Written on 4:15 AM by Amilrash


Dubei,3 APR 2009. Sebuah perkampungan di sebuah bukit gempar dengan penemuan spesis yg terancam di dunia, BIG FOOT yg sedang terdampar tetido selepas membaham 5 bijik durian D-24. di paham kan sebelum ini telah acap kali penduduk setempat telah ternampak kelibat lembaga yg berbulu ini , tetapi oleh kerana penduduk tak mahu menghebohkan kepada dunia kejadian itu ditutup kes. tup tup pada hari kejadian semasa Abu (mcm nama sebenar) sedang bersiar-siar dengan keldai nyer sambil mencuba hp kamera nokla 5300 barunyer beliau telah ternampak spesis ini (sepeti gambar di atas) dan cepat2 beliau mengambil gambil gambar sebagai bukti. dengan ini datuk bandar menasihat kan semua penduduk berdekatan supaya tidak risau @ cuak dengan situasi ini kerana ini adalah pekara normal saja pada kurun 560SM. leonard melaporkan dari 888,,,, kueng kueng... ":)